Gud
ge mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden.

torsdag 8 september 2011

dålig på att uppdatera..

som sagt jag vet att jag suger på att uppdatera men skyller allt på er, ni kommenterar inget ni säger inte vad ni vill att jag skriver om vad ja ska lägga upp eller något hahahaha.
men skit i de...

för en vecka sen idag köpte vi en ny valp golden blandras med bordercollie
Snoddas heter han, fett dumt namn men mamma som ville de. hade jag fått välja hade de blivit Kent ahhahah.




i lördags var jag på kräftskiva hos min mormor riktigt kul
klämde en hel jäger men vad gör man inte för kärleken haha.


töjt min septum och mitt öra till 3.0 mm nu.
örat ska nog töjjas upp till 10
och septum ska töjas upp till 6.0


bild på en ros jag tog i lördags hos mormor 


jägern jag fick dela en del av mitt liv med


en kräfta som senare åt upp min bror haha..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar