Gud
ge mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden.

tisdag 16 augusti 2011

Musik (Y)


Kapten röd - ju mer dom spottar.
En riktigt bra låt enligt mig.
Själv brukar jag inte gilla/lyssna på  svensk hiphop men denna får mig att tänka på  att mina vänner eller de få ÄKTA vännerna jag ha. Mina vänner är nästan viktigare än min familj.
Gillar texten som fan.. 




Lil Rain - Adore you.

Detta är mer en kärleks låt men den får en verkligen att känna hur de är att va kär.
sjukt går inte att beskriva hur bra denna låten är.




Diabolic feat. immortal technique - frontlines
En av mina  absolut favorit låtar.
denna låter är verkligen min musik älskar tung hiphop.
och för det andra är han som sjunger riktigt snygg och har grymt het röst.



AOPT - Drama Theme
MUMS kan ja bara säga riktigt bra riktigt fet lyssna och njuut.

Hoppas ni gillar min musik lika mycket som jag gör!  (y)

1 kommentar: