Gud
ge mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden.

tisdag 16 augusti 2011

Onödig information.

Yoooo!
Vaknade vid 3 idag hehe går inte så bra att vända tbx dygnet, iaf till frukost gjorde jag plättar riktigt gott!
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att legat i sängen o lyssnat på musik.
Va dock ute o gick med min hund i en timme :)
Nyss ätit pizza. Mammas kille har varit i Tyskland idag med så får väl ta o dricka lite hehe (a)

Lite biler på mig och  djur jag haft genom åren hehe!



Biild sen i fredags innan Hässleholm.


Svante världens finaste hund! 



Peder min ödla som gick bort för 3 månader sen! <3


Selma Som gick bort för 2 år sen!<3


hawt!

Bild från en fest någongång i somras!






Jag har tänkt på detta med "Om man våldtar en hora är det då stöld eller våldtäkt ?" hahaha!
Sjuka tankar man kommer på när man har så tråkigt som jag kan ha!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar